רבים מתושבי מודיעין נאלצים להתמודד עם קשיים רבים הנובעים ממשבר נגיף הקורונה, אך יש אוכלוסיות שמאבקן קשה במיוחד. כדי לסייע להם, נרתמו עובדי האגף לשירותים חברתיים בעירייה ופתחו במבצע מיוחד בו הם יצרו קשר טלפוני עם קשישים ומשפחות עם צרכים מיוחדים תושבי העיר.
הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין3"
"כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם
פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]
בעירייה מציינים כי עובדי האגף טלפנו וקיימו יותר מ-1,200 שיחות עם תושבים בעיר. השיחות, אשר יתקיימו באופן קבוע ותדיר, נועדו להתעניין בשלומם ולבחון את צורכיהם של התושבים, וכן לבדוק האם הם זקוקים לסיוע. בנוסף, החל מיום ראשון 22.3, מבצע אגף שירותים חברתיים יחד עם מתנדבי עמותת ברקאי, חלוקת ארוחות צהריים המיועדות לכ-200 קשישים תושבי העיר.
בעירייה מוסרים כי עובדי האגף לשירותים חברתיים מכינים בימים אלו תוכניות חדשות שמטרתן תמיכה באוכלוסיות השונות של העיר. העובדים הסוציאליים, עובדי האגף, בשונה מרבים מעובדי העירייה, קיבלו מעמד של עובדים חיוניים ולכן ממשיכים בפעילותם גם בזמנים אלו, כשחלק גדול מהעובדים מושבתים.
המשנה לראש העיר ומחזיק תיק שירותים חברתיים, עמיעד טאוב מוסר כי "הקורונה מציבה בפנינו אתגרים לא פשוטים, בייחוד באגף שייחודו בחום האנושי, הסיוע הצמוד לתושבים ומתן שלל מענים מקצועיים אנושיים ואישיים. אני גאה בעובדי האגף שגם בשעת חירום, שומרים על קשר יזום עם כל הלקוחות, נותנים שירות מכל הלב ומגוייסים למשימה הלאומית והעירונית".
רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין?
הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד
הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון
תגובות