קו הרכבת המהירה ירושלים-נתב"ג סובל כידוע מתקלות שונות, אך עבור תושבי מודיעין-מכבים-רעות אחת הבעיות המרכזיות בקו הרכבת, שהושק לפני כחודש, קשורה בכלל להחלטה של רכבת ישראל לשמור בקו מודיעין-תל אביב מספר קרונות עבור נוסעי קו ירושלים-נתב"ג. כעת, לאחר פנייה של ראש העיר חיים ביבס לשר התחבורה ישראל כץ, הוחלט כי לא יישמרו יותר קרונות, כך שתושבי מודיעין אשר משתמשים ברכבת לא ייאלצו לסבול מצפיפות.
בעקבות פנייתו של ביבס לשר התחבורה, כך נמסר מעיריית מודיעין, תואמה שיחה אישית לראש העיר עם מנכ"ל רכבת ישראל שחר איילון, שבה הודיע איילו כי נוהל שמירת הקרונות למשתמשי קו ירושלים-תל אביב על חשבון משתמשי הרכבת ממודיעין-מכבים-רעות יופסק.
רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין?
הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד
הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון
"כידוע", מציינים בעיריית מודיעין-מכבים-רעות, "במהלך התקופה האחרונה 'שמרה' רכבת ישראל כמה קרונות בקו מודיעין-תל אביב לטובת משתמשי קו הרכבת החדש שנפתח, קו ירושלים-תל אביב. הנוסעים מהבירה מגיעים עד לתחנת נתב"ג, ושם מחליפים רכבת ועוברים לקו מודיעין-תל אביב. בעקבות נוהל זה נאלצו תושבים רבים ממודיעין, המשתמשים ברכבת ישראל, להצטופף בקרונות. ביום שלישי שעבר שלח ראש העיר מכתב בנושא לשר כ"ץ, ושם ציין כי 'בימים האחרונים אף הגדילה רכבת ישראל וסגרה קרונות בקווי הנסיעה העמוסים ביותר של היום. תושבי העיר נאלצים מדי יום לעמוד לאורך כל שעת הנסיעה ברכבת, ולהצטופף בדוחק מחפיר ולצבוא על דלתות הקרונות, זאת בשל החלטתכם לשמור מקומות לנוסעים לירושלים'".
כאמור, בעקבות פנייה זו נערכה שיחה בין מנכ"ל הרכבת איילון לביבס, ובעקבותיה הוחלט לבטל את שמירת הקרונות לנוסעים בקו ירושלים-תל אביב.
ביבס: "אני שמח שמנכ"ל הרכבת קיבל את עמדתנו ושהבטיח לטפל לאלתר בנושא, כך שתושבי העיר המשתמשים ברכבת יוכלו להשתמש בכלל הקרונות. אנו נקיים בהמשך מפגש נוסף עם נציגי הרכבת, כדי לעבוד יחד על המשך שיפור ושדרוג השירות לתושבים".
תגובות