שיפור השירות לתושבים סביב נושא התחבורה הציבורית: מעיריית מודיעין-מכבים-רעות נמסר כי בימים אלו מוקם מוקד עירוני לתחבורה ציבורית, שיחל לפעול ביום ראשון, 20.1, ויעמוד לרשות התושבים 24 שעות ביממה. במוקד זה ירוכזו כל פניות התושבים הנוגעות לתחום, וזאת במטרה לחזק את הטיפול בנושא התחבורה הציבורית בעיר.
בהקשר זה מדגישים בעירייה כי המוקד החדש לא יהווה תחליף למוקד השירות והמידע של חברת 'קווים' הפועלת בעיר ובסביבתה: מדובר במקור נוסף לריכוז פניות תושבים, שמטרתו לייעל ולשפר את מערך התחבורה בעיר.
מספר הטלפון במוקד העירוני לתחבורה ציבורית: 08-9738434.
רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין?
הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד
הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון
בהמשך תוביל העירייה מהלך להפעלת יישומון (אפליקציה) ייעודי שיעביר למשתמשי התחבורה הציבורית, בזמן אמת, מידע על מקום האוטובוסים (זאת בניגוד לאפליקציה הקיימת, אשר מעריכה מתי האוטובוס יגיע לתחנה). באמצעות יישומון זה יוכלו התושבים להתאים את עצמם להגעת האוטובוסים, והעירייה מצידה תוכל לפקח בזמן אמת על התנהלות האוטובוסים, על עמידתם בלוחות הזמנים ועל איכות השירות שלהם.
כזכור, ראש העיר חיים ביבס יזם זה מכבר את הקמתו של הפורום לשיפור התחבורה הציבורית, אשר הוא עומד בראשו. הפורום הוא נדבך משמעותי וחשוב מרשימת היעדים העירוניים שאותם הציב ביבס לטובת שדרוג השירות לתושב, ולכך גם הוקצה תקציב עירוני לשנה הקרובה.
בפורום התחבורה הציבורית חברים סגן ראש העיר אילן בן סעדון, סגן ראש העיר מויש לוי, חבר המועצה ברוך בוחניק, מנכ"ל העירייה יורם כרמון ומנהל אגף השירות יעקב כהן. בפורום ייקחו חלק גם נציגי חברת 'קווים' והתושבים אור גרינפלד ויוסי אביבי.
ביבס: "הצבנו יעדים חשובים השנה, וביניהם שדרוג השירות לתושב, בין אם באמצעים טכנולוגיים מודרניים ובין אם במענה אנושי ומקצועי. ברור שנושא התחבורה הציבורית הוא חלק חיוני ובלתי נפרד מכך. כבר החודש ניתן יהיה ליהנות מפעילות המוקד, שייעל וישפר ללא ספק את מערך התחבורה בעיר באופן ממוקד ואיכותי יותר".
תגובות